onsdag

Juli 2010.

Juli var ingen supergod måned. Den var veldig lang, veldig kald, dårlig vær og veldig fylt med ingenting. Men, det var noen fine ting også. Jeg var blant annet på sommerleir med IKS, noe som var en opplevelse på godt og vondt. I tillegg fikk Inger, Sunniva og jeg tilbud om leiligheten i vinkelveien.

 jeg var på en eneste fjelltur sammen med mamma og pappa



 etter fjellturen drakk vi kaffe på et hotell på Sommarøy

 jeg dro på en trivelig  hyttetur sammen med Inger og Sunniva.
 Vi så på filmer og kjørte en snartur til Finland.

 jeg og lillesøster bakte selvkomponerte jordbærmuffins

 de var gode

beste Caroline kom til Tromsø og det var veldig fint å se henne igjen

1 kommentarer:

Frida S. sa...

Liker når du legger til setningen ''det var godt'' ;>

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive