torsdag

August 2010.

I august skjedde det fryktelig mye. Jeg var en liten tur i Narvik sammen med mamma, pappa og lillesøster og hadde det veldig vondt. Likevel var det fint å se slekt og venner igjen. Like etterpå reiste mamma, pappa og lillesøster til Mallorca, og jeg og lillebror var hjemme. Samtidig skrev Inger og jeg under leilighetskontrakten og begynte flytteprosessen som tok en halv evighet. Tror forresten ikke rommet mitt har vært ryddig siden. Og så begynte jeg på plutselig på skolen igjen, og ble elev på videregående.

jeg ryddet sammen pikerommet hjemme hos mamma og pappa og fant mange morsomme duppeditter
som har samlet seg opp gjennom årenes løp


 jeg og Inger spiste middag i leiligheten for første gang

 vi tok fine bilder

 og dro ut på byen

 kjøkkenet vårt er grønt

vi fikk endelig tak i en sofa og så masse på tv

Inger og jeg gikk til Prestvannet og matet endene


og så var jeg noen ganger på trening

i slutten av august flyttet også Sunniva inn

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive