onsdag

Brunette.

Til noe litt mindre alvorlig som ikke omhandler dårlige dager og alt det der: håret mitt. Det er brunt! Igjen. Bare for å fylle ut dette innlegget, skal jeg skrive litt uhøytidelig og u-alvorlig fakta om... håret. 
Jeg er født blond og etter en sydentur da jeg var 12 år, begynte jeg å farge det fordi jeg fikk ettervekst. Da jeg var 16 og svart i stilen, farget jeg det brunt. I ettertid har det hatt alle mulige brunnyanser, svartnyanser, blåsort, lillasort, rødsort, og så ble det blondt igjen. Og brunt. Og blondt. Nå har det ikke vært brunt/ mørkt siden mars 2009. 

Så.
HEI!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina <3

julianesofie sa...

Aw, så fint det ble, Annika! :-) Det kledde du kjempe godt!

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive