tirsdag

Opptatt med å være opptatt.

innleggene om ferieturen kommer snart - mellom slagene - det er i alle fall planen. det er sommer, nordavinden blåser rundt hushjørnene, det er kaldt, jeg er sliten og trøtt og sover masse. jeg har vært hjemme i litt over ei uke, og akkurat nå går dagene til å rydde ut av leiligheten, pakke ut her hjemme, være skeptisk, tenke masse, henge sammen med mennesker som får meg til å føle meg bra, sove, være på jobb og sove enda litt til.

jeg kommer sterkere tilbake.

ord fra 2008:

svømmebassenget
mitt er fylt med
tomhet, ingenting
og jeg svømmer
slik; naken og rød


skraper med tåneglene
mot flisene
innslag av blått og gult
og grønt 
som om hele verden
var en del av dette
gjørmehullet
jeg beveger meg i

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive