søndag

Opptatt med å leve.



jeg har ikke skrevet på mange dager. jeg har vært opptatt med å leve. med å puste, eksistere, danse, synge, le, prate, tilbringe tid sammen med fantastiske mennesker og møte nye, flotte personer som plutselig dukket opp. jeg har hatt noen vanskelige dager. dager der jeg har vært sliten og alt for trøtt og ting har hopet seg opp. tomheten og Mørkets Fyrste og den elendige selvfølelsen. heldigvis har jeg et fantastisk nettverk med mennesker som jeg er fryktelig glad i.

jeg er opptatt med å leve.
noen ganger er det nok.

3 kommentarer:

June sa...

Ælske dæ!

Anonym sa...

Lev vel <3

Anonym sa...

Glad for deg, keep on living!! Og den leveregel nr 0056 er veldig viktig, altså. Veldig! Lett å glemme (som så mye annet) men så viktig å minne hverandre (og seg selv!) på innimellom!!
Sol

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive