torsdag

Juni: oppsummering.

Annika
humør: stabilt ustabilt. juni har egentlig vært en god måned. en fin måned der jeg har utagert på en helt annen måte enn tidligere, på en måte som behandleren min kalte som "voksen" og litt mindre destruktiv enn tidligere. det er nesten litt flaut å skrive om. de gode dagene har vært mange. store deler av juni har vært okei - noen tøffe dager, men det er slik det er og det er slik livet er. oppturer og nedturer. det er en del av livet. 

selvfølelse: først ok, så dårlig. jeg jobber med det. jeg jobber veldig med meg selv.

sosialt: opp og fram. jeg har møtt nye mennesker. nye mennesker som jeg liker fryktelig godt.

skole: skolen er ferdig for i år. strålende karakterer, litt mye fravær, men ellers er jeg fornøyd.

Favoritter/ Nye ting
på tv: ingenting. tvstille måned. 
film: ingenting.
musikk: casting crowns. nirvana. the cure. 
lesestoff: summer without men - Siri hustvedt. 
innkjøp: to nye kjoler i Spania!

Hendelser
- sommerferie
- pilegrimsreise til Santiago de Compostela!

Juli
- Helle kommer! 
- jobb og jobb og jobb


1 kommentarer:

Laila sa...

Jeg vil høre mer om turen :D :D

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive