tirsdag

År 2: fullført.

Jeg har skrevet det før; dette med tvilen på en selv, tilværelsen usikkerhet og redselen for å ikke klare å fullføre VG2. Det er sånn det er når man har feilet gang på gang og uten videre problemer krisemaksimerer. Med min skolehistorie som innebærer to år på vg1 - der kun et ble fullført, til tross for to lange innleggelser på psykiatrisk og et halvt år på vg2 i Narvik, er det ikke rart at jeg alltid er livredd for å feile.

Men denne gangen har jeg klart det.
Egentlig skulle jeg erklære sommerferie i morgen, men siden jeg er nedsyltet av sykdom (feber også, måtte sjekke meg for halsbetennelse i dag), har jeg levert inn alt av bøker og skolepc i dag. Farvel, Breivang. Kommer ikke til å savne deg.

På torsdag reiser jeg på ferie. Spaserturen til Santiago De Compostela henger litt i en tynn tråd - det har seg nemlig slik at bestemor har blitt veldig syk og det er ikke godt å si hvordan det kommer til å gå med henne. I verste fall må vi snu underveis.

Tar en dag av gangen.

8 kommentarer:

Kasine sa...

God bedring, og gratulerer!! Det må føles så utrolig godt å endelig ha klart å fullføre! Det er nesten så jeg gleder meg til å begynne på VGS igjen selv, for jeg klør også etter å bli ferdig. Men først skal jeg til Åsane, akkurat sånn som du, hehe. Jeg er så glad for at du tipset meg om den skolen gjennom bloggen! Gleder meg som en unge til å begynne.

Krysser fingrene for at dere får gjennomført turen deres!

- Kristine

Anonym sa...

Gratulerer så masse :) well done!!
Krysser fingrene for at dere slipper å snu,du har jo gleda deg sånn til denne turen. Håper det går bra med bestemoren din.


<3

Anonym sa...

God bedring!

Tenke på deg.

-Jørn-

Kine sa...

Gratulere med sommerferie og fullført VG2, skjønne <3 Håpe på det beste for turen og bestemora di. Det ordne sæ nok :)

Mica sa...

Gratulerer, sterkt gjort av deg å stå gjennom denne vinteren. Jeg er ikke så god til å kommentere, men jeg leser. Håper alt går på best mulig måte nå og at bestemoren din friskner til. Og at du kan ha det noenlunde bra inni deg nå i sommer, uansett hva som skjer av ytre ting.

valiumsvalsen sa...

Gratulerer med fullført vg2! Kjempebra jobbet:)

God bedring til både deg og bestemoren din. Håper du vil få en fin tur, og at det vil gå bra med bestemoren din.
Mange klemmer<3

Heltinne sa...

GRATTIS! ;-)

Anonym sa...

Gratulerer! :) Nyt sommeren!

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive