torsdag

Tanker.

"Jeg er der for deg hele tiden, men når du bare står med ryggen til, hvem skal da være der for meg?"

"Jeg kler på meg et annet jeg. Desto bedre jeg ser ut, jo mer forsvinner jeg."

"'Jeg vil bli perfekt' er den mest brukte misforståtte setninga med dobbelbetydning. 'Jeg hater meg selv.' Nøyaktig like mange ord."

"Det som er med deg, Annika, er det at du har fått slengt all dritten etter deg. Det har ikke jeg. Jeg har vært heldig."


tenkte tanker, tenkte setninger, ord som er skrevet ned i kladdebøkene, i skrivebøkene. tanker om Annikaen jeg var og ord som har blitt sagt. det er sånn det var. noen ganger er det sånn fortsatt. ja, jeg har fått slengt dritt etter meg. dritt. jeg har vært mobbeoffer. 


men ting blir bedre.
det gjør det. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en fantastisk blogg. Takk!

Annika sa...

Tusen takk for fine ord :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive