tirsdag

Life offers you a thousand chances, all you have to do is take one.

hverdagen. den vanskelige hverdagen med fine øyeblikk som kommer når man minst venter det. av og til handler det bare om å gripe sjanser. se. lytte. føle. selv om følelsene kan være overveldende, dukker det likevel opp så mye vakkert som er en del av den du er.


den siste tiden har jeg forresten vært mye hjemme hos mamma og pappa.


 bloggen. min kjære blogg. denne bloggen. alle ordene.
dere. alt sammen har blitt en viktig del av hverdagen min.

 dette er meg. som leser kommentarene deres.
i løpet av min tid som blogger har det ikke forekommet at jeg
har fått en virkelig slem eller støtende kommentar fra noen. 

 mine nye fjellsko til spasertur i sommer.

 kjærlighet, å kjærlighet.

 mannen i mitt liv. 
han elsker meg høyt og betingelsesløst.

 ingenting er som å plage lillesøster når hun tar ekstremt lange middagshviler.

 eller å ta fine bilder av seg selv.
oi, dette minnet meg på noe... jeg ligner nesten på anorektiske Annika! 
heldigvis er hun borte.

 lørdag. i bilen, på tur til ei fjære.
gudmor og gudbarn.

 ja, vi er i slekt også. det sees kanskje?

 lørdagstur, finne tangsprell-tur og plukke skjell.

 lillesøster og søskenbarn i aksjon.

årets første smak av grillmat!

 "få med den fine hårsveisen!"

 tirsdag. egentlig skulle klassen på grilltur, men det ble avlyst på grunn av mye vind.
istedet for forble jeg i byen. Her driver Frida med siste skrik: "stolping."

 jeg dro på ridetur.

 og ventet utenfor Rema1000 da Sofie, Christine og Frida handlet.

 hveeeteboller.

 etterpå dro vi på kino.

vi så denne filmen.
den var... spesiell.



4 kommentarer:

June sa...

Liiikar dette! Haha, du såg ut som Munchs "Skrik" på det eine biletet ;D Og det av deg og gudbarnet var no berre herleg!

Laila sa...

Fiiine nye sko liker vi :D
Fine jenta som både griller og spiser bolle :D

<3

Night sa...

Gladinnlegg! Kunne ikke annet enn å smile, det er veldig godt å se bilder fra fine annika-dager.

Kitiinee sa...

Fint innlegg! :D
Mange fine bilder! Du er utrolig pen! :D Også likte jeg skoa dine veldig godt!! :D

<3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive