mandag

Mars: månedsoppsummering.

bedre sent enn aldri, er det ikke det de sier??


Annika
humør:  åh, så mye bedre enn det har vært siden slutten av oktober! Medisinene tar bort de verste dalene, og jeg er høyt og lavt og alle veier. Jeg har selvsagt dager som er tyngre enn andre, men den mye omtalte krisefasen min som har vart veldig, veldig lenge har endelig sluppet litt taket.


selvfølelse: bedre! stort forbedringspotensiale, men jeg kommer meg heldigvis ut og angsten for å møte mennesker har blitt litt enklere å håndtere.

sosialt: jeg har flyttet hjem til meg selv (og til Inger og Sunniva) etter seks uker på "rehabilitering" hjemme hos mamma og pappa. Så... jeg tilbringer mer tid sammen med venner enn jeg tilbringer tid med meg selv helt alene.


skole: etter seks uker (praksis og vinterferie) kom jeg tilbake på skolebenken 21.mars. Skoleåret nærmer seg slutten og det er fryktelig mye å gjøre. Jeg er litt stolt. Til tross for at det har vært et vannvittig vanskelig skoleår for min del, ser det heldigvis ut til at jeg klarer å fullføre VG2!

trening: jevnt og trutt noen ganger i uka. Går for det meste i spinning med activiosystem. Veldig gøy og veldig, veldig tungt.


Favoritter/ Nye ting
på tv: One tree hill, Ghost Whisperer, Kongsvik ungdomsskole, Fantorangen (verdens fineste apeelefant!) og bingobanden.


film: jeg har ikke sett på noen filmer i mars. Bare... utrolig mange episoder med diverse tv serier.

musikk: Rebekka Karijord og Snow Patrol


lesestoff: skolebøkene. neida. joda. må.

nye innkjøp: noen klesplagg og sånt.


Hendelser
- praksis = fullført og tilbake på skolebenken
- medisinene fungerer! hurrra
- jeg kom meg både til Oslo og til Capio!
- har bestemt meg for at jeg kommer til å flytte hjem igjen når skoleåret er over. Har fått avslag på AAP fra nav nok en gang, og økonomien er elendig.
- jobbtilbud fra sykehjemmet som jeg også har takket ja til.
- første tur ute på byen på mange måneder.




April
-påskeferie!!!
-mye jobbing med meg selv.




0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive