torsdag

Små endringer!

Jeg har ganske lenge holdt på å redigere kategoriene jeg blogger i, og er enda ikke ferdig med det prosjektet. Med tusen og noen innlegg tar det tid. Fortsatt er det enda litt rotete og kaotisk, og noen av kategoriene som står der, skal forsvinne.
Kategoriene (står til høyre på siden) er som følger:



Capio - alle innlegg som er skrevet mens jeg var innlagt på Capio eller andre ting som har med Capio å gjøre
.
div - krimskrams og annet tull som ikke passer inn andre steder.

info - informasjon om sykdommer, tilstander og annet som kanskje kan være nyttig (eller unyttig)

Livet -hverdagen, livet og her og nå. Generelt sett ting som ikke omhandler sykdom. På grunn av at jeg, i en periode postet alle innlegg i denne kategorien, har den utrolig mye innhold.

Oppskrifter - matoppskrifter. Det er dessverre (eller kanskje like greit?) et fåtall oppskrifter på denne bloggen. Kanskje kommer det mer etter hvert.

Oppsummering - års, måneds og andre oppsummeringer.

perm - permisjoner, i hovedsak fra ungdomspsykiatrisk. Noe er også fra capio.

Sf - Alt som omhandler spiseforstyrrelser og Elefantstemmen.

Skriverier - tekster, dikt og annet som jeg har skrevet.

Sykdom - depresjon, influensa, angst, kriser osv.

tanker - det punktet sier seg selv.

terapi - terapi, terapi. tidligere refererte jeg ofte til samtaler jeg hadde med diverse terapeuter, men på grunn av at enkelte i hjelpeapparatet leser bloggen min, gjør jeg ikke det lengre. Det har noe med at jeg ikke vil skrive feil eller uriktig, slik at jeg får ord som: "det har jeg aldri sagt" osv slengt i ansiktet. Regner med at dere forstår.

ungdomspsyk. - fra tiden på ungdomspsykiatrisk avdeling.


i tillegg kommer jeg til å opprette en kategori som heter ÅFS eller folkehøgskole = tiden fra Åsane.

Kommentarer: kommentarfeltet mitt har alltid vært "åpent", noe som for så vidt har vært veldig greit. Men, det gjør slik at det blir vanskeligere for meg å svare på kommentarene deres (jeg leser dem alltid!)  Så, jeg har ordnet på innstillingene og ordnet det slik at jeg alltid må godkjenne kommentarer. Det har absolutt ingenting med at jeg får slemme kommentarer og lignende, for det får jeg ikke. Jeg satser på at jeg fremover får gitt bedre respons på kommentarer. 

1 kommentarer:

Anonym sa...

http://wp.me/pYtns-xC

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive