fredag

April: månedsoppsummering.

siden jeg reiser en liten snartur bort i ettermiddag/kveld og resten av helga kommer til å gå til russedåp og lesing til prøveeksamen, kan jeg like godt publisere en månedsoppsummering i dag. 


Annika
humør: superbra! jeg har det ordentlig, ordentlig bra. det har vært et par dager med tomhetsfølelse, men ingen voldsomme besøk av Mørkets Fyrste. Jeg er så fornøyd. 

selvfølelse: jeg har det veldig okei med meg selv akkurat nå.

sosialt: i april har jeg tilbrakt ganske mye tid sammen med klassekamerater, venner og sånn. det er veldig fint. 

skole: april = fullført. to måneder igjen før sommerferien! skolen går egentlig veldig greit. 

trening: same old, same old. Litt lite trening, men spinning står alltid på timeplanen hver eneste uke.





Favoritter/ Nye ting
på tv: jeg vet ikke? det samme gamle, sikkert. One tree hill og Ghost Whisperer. 


film: "Vann til Elefantene" er en soleklar favoritt i april! superfin film. Og, så klart "A beautiful mind"


musikk: Josh Groban, Yiruma og gamle Nightwish. 


lesestoff: skolebøker, aviser og blogglesing. 


nye innkjøp: litt nye klær, og ny kjole til lillesøsters konfirmasjon!




Hendelser
- superfint og superflott og rosenrødt
- flyvende sommerfugler i magen
- påskeferie




Mai
- russetid
- lillesøsters konfirmasjon
- prøveeksamen
- eksamenstid
- si opp leilighet











4 kommentarer:

Heltinne sa...

annika, om du er forelsket? :)

KarianneM sa...

Er så glaaaad på dine vegne! ♥ Du fortjener det virkelig!

Si opp leilighet ja; da er vi to. Lykke til med lesinga!

June sa...

Likar dette!
Forresten: på flyttefot? Skal ikkje du bu med Inger og Sunniva lenger?

Kristine sa...

Så utrolig godt å høre at det går så bra med deg om dagen, Annika <3

*Klem*

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive