onsdag

Noen ord, bare.

Påskeferien er over for denne gang- jeg har tilbrakt den hjemme hos mamma og pappa og nå er jeg tilbake hos meg selv. Skolestart, siste innspurt, eksamenstider, russetid og alt annet som hører med når det nærmer seg slutten på et skoleår som jeg aldri hadde trodd at jeg kom til å fullføre. Jeg kommer til å fullføre og jeg er et skritt nærmere det å bli ferdig med videregående.
Egentlig er jeg litt sliten. Lykkelig, men kaoset i topplokket har begynt å rase litt igjen, og det minner meg på at jeg fortsatt har en vei å gå. Kapslene jeg svelger legger et lite lokk over symptomene, men det betyr ikke automatisk at de har forsvunnet.

Men jeg har det bra, altså. Fortsatt.

3 kommentarer:

Julieh sa...

Fint å lese! Lykke til med alt og kos deg i russetiden :):)

Heltinne sa...

jeg kjenner den jenta på bildet der, hun er vakker, og var den første jeg fortalte om spiseforstyrrelsen min til. Mitt lille, gull <3

motionocean sa...

Har man troa, så skjer det ;) Du trodde det sikkert innerst inne!

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive