mandag

Livstegn fra Oslo og omegn.

Mobilblogging på sengekanten. Bare noen få ord om å gjøre det jeg har gruet meg til lenge og jeg brukte omtrent tre måneder på å bestemme meg for å dra. Billetten ble bestilt så sent som fredag, i et innslag av positivitet og optimisme. Bare det å ha gjort den biten der, lettet hjertet mitt.

Akkurat nå er jeg hjemme hos tante og onkel som bor i nærheten av lillestrøm. Det er fint. Jeg er sliten, men jeg har fred i hjertet og i sjela. Det har vært en bra dag. En vellykket dag.

I morgen skal jeg gjøre noe spennende før jeg reiser hjem.

Det var alt.
Oppdatering kommer når jeg er tilbake på nordnorsk jord.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive