tirsdag

Fred.

Igjen: mobilblogging.

Ville bare si at...
I dag da jeg våknet, kjente jeg en ro. En av disse gode følelsene som fyller kroppen fra topp til tå. Fred. I hodet, i sjela, en av disse dagene der jeg våkner uten å tenke noenting. Bare ligger rolig i senga på søskenbarnet mitt sitt rom og smiler for meg selv. Fint.

Jeg øver meg på å si til meg selv at jeg ser fantastisk ut. Gårsdagens opplevelser henger enda igjen. For selv om jeg er rund i kantene, selv om jeg ikke lengre er en størrelse xxs og selv om ingen kan stryke meg over skuldrene og si: "du er så tynn!", er jeg flott. De sier det. Jeg er meg. Og kroppen er en kvinne. Jeg er ei dame. Tjue år.

Takk Heidi. Takk Juni. Takk for at jeg fikk være sammen med dere og luftet alle tankene jeg ikke er så flink til å si. Takk for at dere lytter og for at dere skjønner bedre enn noen andre hvordan det er. Takk eks-behandler E for at du er et helt unikt menneske og for at du fortsatt klemmer meg på samme måte. Og takk, takk Capio.
Jeg elsker dere alle.

5 kommentarer:

Kristine sa...

:')

June sa...

:')

SÅ herleg å lese, Annika!
Du er DEG! Kva kan vel vere betre enn det? Eg berre spør.

Evita sa...

Så utrolig godt å høre(lese)! Og så heldig du er som har slike fantastiske mennesker rundt deg som du kan snakke med og som støtter deg.
Jeg håper virkelig du får flere slike fine dager, for det fortjener du!
Heier på deg! Ha en fortsatt nydelig dag(og forhåpentligvis flere fremover) :)

Anonym sa...

så bra at du tok kontrollen og dro.
Ta vare på opplevelsen og de gode følelsene du eier idag. Og la de dominere dagene som kommer.

minda

Anonym sa...

Et herlig innlegg Annika,absolutt fantastisk. DU er fantastisk <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive