mandag

Å kjempe.

Jeg har kjempet i åtte år. Det er omtrent så lang tid siden jeg, for førsta gang fikk kjenne på kroppen og i sjela hva depresjonen kan gjøre med et menneske. I åtte år har jeg kriget med sverd og skjold for min egen overlevelse. Med nebb og klør.

For nesten to år siden oppdaget jeg at livet er fantastisk. Det tok meg seks år.

I blant må jeg minne meg selv på hvorfor jeg holder ut. En ting er sikkert: det er verdt det. Tapet av sykdommen og dens trygghet er bare en bagatell når friheten stryker deg over håret.

4 kommentarer:

Marthe sa...

Så bra skrevet! Det er så verdt det. All den harde jobbingen, alt helvete som må gjennomgås, det er så verdt det. Det er en investering i livet!

Anonym sa...

<3 <3

Kristine sa...

Takk for at du skriver så inspirerende og vakkert!

Annika sa...

tusen takk ♥

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive