torsdag

Ferdig.


fem uker. totalt 35.5 timer pr uke. 4 fraværsdager.
absolutt bedre enn forventet, spesielt med tanken på tingenes tilstand.
praksisperiode nummer 2 er fullført og det er mars, det er mars! jeg har kommet lengre på skoleåret enn jeg hadde forventet, og selv om jeg gang på gang har hatt lyst til å avslutte, er jeg uansett lengre målet enn tidligere.  Jeg er på vei. I alle fall på en måte. Tre måneder til og jeg går forhåpentligvis ut av Breivang med et vitnemål i hånden, i tillegg til en eller flere eksamener som jeg har bestått. Krysser fingrene.



3 kommentarer:

dinosau sa...

Gratulerer!!!
Krysser fingrene for deg + tror på deg. Du er sterk, Annika!

Anonym sa...

GRATULERER,KJEMPEBRA ANNIKA <3

June sa...

GRATULERER! Konge :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive