fredag

Jeg gjorde det.

jøss.
 jeg gjorde det. 
for en liten stund siden. bestilte flybillett til oslo på mandag. det vil si...
at jeg reiser. jeg reiser til fredrikstad. jeg kommer til å delta på brukerrådmøte nummer 3.


så...  hurra, da. hurra for meg. hurra for at jeg trosser den endeløse frykten og angsten som river i brystet
mitt og som strengt tatt ikke har noe med capio å gjøre. alt er her hos meg, inni hodet og inni hjertet. 
men jeg reiser. jeg gjør det.

og jeg er nesten litt stolt over meg selv.

8 kommentarer:

June sa...

HURRA FOR DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og stryk "nesten" - du kan med rette vere KJEMPESTOLT! Og om du ikkje klarer det heilt, så er vi mange som er det for deg :)

Det kjem til å gå så bra, Annika! Du er utruleg sterk som innser at det dreier seg om eigne sperrer, ser forbi det, og reiser!

Annika sa...

takk! det handler i hovedsak om egne sperrer og jeg håper jeg klarer å bryte dem.

du er flott!

Destgirl sa...

Kjempebra, du er tøff!! vær stolt av deg selv :)

Anonym sa...

Kjempebra Annika :)

<3

Pantora sa...

Så bra :) Hva er brukerrådmøte?

Marthe sa...

Så utrolig bra at du tok deg til mot og gjorde det! Jeg tror at du kom veldig seiret ut av dette! Håper at møtet blir bra og at du får utbytte :-) <3

Anonym sa...

Kjempe bra!
Vær stolt og nå vet du at du er sterkere enn angsten og alle de negative sperrene.
Du klarer det du vil!!!!!!

Minda

Annika sa...

takk :)

Et brukerråd er omtrent dette...
Et brukerråd består av representanter. Brukerråd er et medvirkningsorgan og skal sikre et godt tjenestetilbud

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive