lørdag

Desember: oppsummering.

Kanskje litt liten vits i å skrive en av disse månedsoppdateringene/ oppsummeringene når jeg alt har skrevet tusenvis av innlegg for å oppsummere 2010, men jeg gjør det likevel.

Nedturer
okei... veldig mye av desember har vært vond og vanskelig, og det er ikke noe jeg har lagt skjul på heller. Den største nedturen var nok kanskje at jeg måtte ta pause fra skolen og bli sykemeldt, og at jeg enda ikke har fått til kostlistespising. Jeg har brukt utrolig mye tid på å grave meg ned i stedet for å se opp, og det har jeg tenkt til å snu litt på. Depresjonen har vært enorm. Ikke dødsalvorlig, men slitsom nok. Nå håper jeg på bedre dager og på gode tider.

Oppturer

  • Jeg var på kafe sammen med Sigve som jeg ikke har tilbrakt tid sammen med på evigheter. Vi gikk på ungdomsskolen sammen og havnet i samme klasse første året på videregående. Det var veldig trivelig å treffes.
  • Jeg kom meg styrket gjennom desember. 
  • Jeg var på en stepstyrke time sammen med mamma; det var fryktelig tungt og slitsomt og svett, men veldig bra også.
  • "Julebord" sammen med gode venner hjemme hos meg selv.
  • Å være litt hjemme sammen med familien
  • Jeg har vært på to konserter; Sissel Kyrkjebø og Jardars julekonsert. Det var okei.


Nye ting
Jeg har fått masse fint i julegave. Nytt kamera av mamma og pappa, en etterlengtet eggedeler, filmer, bilderamme, ting fra body shop, ullundertøy og diverse annet.

Mest brukte ord og uttrykk
Jeg vil IKKE og NEI

Filmer sett
Jeg har sett mye på tv-serien bones og på Vampire diaries, Harry Potter på kino og en del annet tull. Men det er greit sånn: filmer og serier får meg til å tenke på andre ting.

Januar

  • i januar... skal jeg gå tilbake til vanlige treningsrutiner igjen. De får nye treningstimer på treningssenteret og jeg har bestemt meg for å legge styrketreningen litt på hylla og heller fokusere på gruppetimer. 
  • jeg skal tilbake til skolebenken og forsøke så godt jeg kan.
og ellers... skal jeg fortette. Keep on going. Jobbe på!


-

2 kommentarer:

June sa...

Trur du kjem deg styrka gjennom det meste, eg :)

Så fin bloggen har blitt!

Annika sa...

<3 takk! Jeg tror kanskje jeg er fornøyd med den ;)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive