onsdag

Juni 2010.

I juni hadde jeg hatt sommerferien i 21 dager
 og jeg var drittlei

 det var iskaldt, så vinterjakka ble flittig brukt

 lillesøster og jeg gjorde likevel det beste ut av situasjonen
og dro på lekeplasser

 det var snø på fjellene 

 Søndag 13.juni reiste jeg plutselig på feire sammen med Inger, Merete og Sunniva

 Sharm El Sheikh, Hadaba området, Egypt. Vi var borte i 14 dager og bodde på et kjempefint hotell og hadde all inclusive. Det var veldig bra, for det gjorde maten mye enklere og vi slapp unna den evinnelige gå-fra-sted-til-sted-for-å-finne-ut-hva-vi-skal-spise greia. Og så var det helt sinnsykt varmt, 47 grader på det varmeste. Men, det gikk bra. Utrolig nok.

 jeg spiste mye rar mat som jeg aldri hadde smakt på før

 besøkte Beduninene i ørkenen og bakte brød sammen med dem. De var gode.

 jeg red på en kamel. Det var litt skummelt og litt vondt i rumpa

 det var late, fine dager i bassenget og ved bassengkanten

 jeg prøvde bevisst å øke matinntaket, og kjøpte meg fløteis for første gang på veldig lenge

 vi drakk fine drinker og hadde klesproblemer og matproblemer og mageproblemer 
men det var fint og trivelig og koselig allikevel


 Vi var i Kairo og besøkte Det Egyptiske museum og Giza og tok en titt inni to pyramider.

 vi var på badeland, og siden vi kom så sent, fikk vi fotografen helt for oss selv. Og så kjørte vi om kapp i vannsklier, og jeg vant. 

 <3

etter fjorten dager dro vi hjem og var enige om at ferien hadde gått alt for fort

2 kommentarer:

Marthe sa...

Så mange fine bilder :-)

Annika sa...

takk, takk :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive