tirsdag

November: måneden som gikk.

jula måtte synges inn i november. det var nødvendig. 




Nedturer
  • november har vært preget av mye vonde følelser og vanskelige tanker. Mørkets Fyrste har vært innom både titt og ofte, og det har plaget meg veldig. Det meste har vært fryktelig kaotisk og det er det fortsatt.
Oppturer

  • Praksisen, som attpåtil gikk over all forventning! Jeg mestret det så mye bedre enn jeg trodde jeg ville gjøre, men det gikk altså veldig bra og vel så det.
  • Turen til Fredrikstad. Det var så godt å besøke gamle trakter, treffe mennesker som har betydd og betyr mye for meg, og tilbringe kvalitetstid med Heidi og Juni, der litt galgenhumor sto på menyen. 
  • Å flytte hjem til meg selv igjen etter fem uker hos mamma og pappa. Ikke at jeg ikke trives der, men det er godt å ha sitt eget sted. 
  • Pepperkakehuslaging, pynting, ordning og sånt til jul har vært på å å gjøre noen dager noe enklere.
  • Jeg har vært flink til å trene jevnlig, være i fysisk aktivitet og for tiden er det min beste mestringsstrategi for å få ut frustrasjon, sinne, angst og hva som måtte være.


Nye ting
Jeg er personlig konkurs. Som alltid. Men mamma kjøpte meg nye Asics joggesko og
så har jeg kjøpt den nye cd'en til Josh Groban "Illuminations".

Mye brukte og uttrykk
"Ja, det er jo festlig"
FESTLIG. Ikke artig, men festlig. De gamle på sykehjemmet påvirket meg litt.  

Bøker lest
Jeg har ikke lest ei eneste bok. Ikke hørt på ei eneste lydbok. Ingenting.

Filmer sett
...svært få. Harry Potter, og det var ikke så verst. Gleder meg til nummer to!


Desember

  • fortsette med treningen, men bytte treningsprogram!
  • Det vanlige: jobbe med HODET og MATEN
  • gjøre de endringene på bloggen som jeg hadde tenkt å gjøre i november, men som jeg aldri fikk gjort
  • Konsert med Sissel Kyrkjebø
  • Feire at Merete også endelig fyller tjue år
  • gjøre ferdig praksisoppgave
  • Fullføre fire mnd. på skolen og få en velfortjent juleferie!!!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive