søndag

Post- it.

Inger elsker post- it lapper. Helt sant.
Hun klistrer dem over alt, spesielt når hun kjeder seg, og hun lager
puggekort av dem når hun jobber med et eller annet pensum. For eksempel
når hun leser sånne avanserte kjemiske formler og andre ting som jeg absolutt
ikke forstår bæret av. Hun studerer bioteknologi. 


På fredag da jeg hadde vært å sutret litt hos behandleren min, og jeg
nok en gang fikk streng beskjed om å ta medisinene mine HVER DAG fordi de skal 
forhindre sånne nedturer som jeg litt for ofte er så heldig å få,
klistret Inger denne lappen på skapdøra der alle vitaminsukkertøyene mine er plassert:
 det er litt vanskelig å se, men det står altså: "Annika! Husk å ta medisinen :)"
så jeg prøver å huske det. Jeg har husket det fire dager i strekk, og det er jo ikke så verst.

Men.
Så er det jo fortsatt sånn at jeg gruer meg veldig, altfor mye til å gå på skolen i morgen.
Og da jeg hadde sutret litt ekstra, gjorde hun slik:

 kjøleskapet
 speilet i gangen
 døra til soverommet mitt
 speilet på soverommet mitt
speilet på badet


"du vet, når man sier en ting til seg selv mange ganger, begynner
man å tro på det også. Kanskje du en dag kjenner at 'åh, det var ikke noe å grue seg til allikevel"

dette må være det folk kaller kjærlighet.


5 kommentarer:

Kitiinee sa...

Du har en utrolig god venn! :)

Solveig @ poona sa...

Så koselig gjort! :'D

Kristine sa...

Haha <3 Sånt tar nok bort en del av tyngden fra tankene, tenker jeg. Så koselig ^^,

Linn Karin sa...

du er heldig som har slike venner, og du er garantert en slik god venn for de! ønsker deg alt godt, og husk: - DENNE KRIGEN VINNER DU!!!!

June sa...

<3<3<3<3<3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive