lørdag

Beautiful blogger award.

Jeg fikk denne greia av Karianne.


  • skriv et innlegg på egen blogg
  • skriv 7 fakta om deg selv
  • nominer 7 andre bloggere 

 7.fakta om meg:
  • Jeg er eldst av tre barn i familien, men jeg er ikke førstefødt. Dessuten er jeg også minst. Lillesøster blir i blant tatt for å være eldre enn meg. Hun er fjorten. Seks år yngre.
  • Jeg har skrevet dagbok siden jeg var ni år gammel. Mye av livet mitt er dokumentert i form av fillete skrivebøker med klusset håndskrift, som nå er pakket ned i esker og satt bort. Jeg har tatt og tar vare på alt jeg skriver.
  • Når det kommer til skole og prosjekter/oppgaver i skolesammenheng, foretrekker jeg å jobbe alene. Ikke fordi jeg ikke liker samarbeid, det gjør jeg, men fordi jeg da kan arbeide i mitt eget tempo og gjøre ting akkurat slik jeg vil ha dem. Og mitt tempo, vel, det kan være høyt og lavt og alle veier, og i blant kommer det så mange tanker og ideer på en gang at det bare blir slitsomt å skulle dele det med gud og hvermann, før jeg i det hele tatt før prøvd det litt ut selv. Nei - det er forresten ikke bare i skolesammenheng jeg er slik. Jeg liker å gjøre ting selv. Ordne selv. Få til selv. 
  • Jeg har et stort forbedringspotensiale når det kommer til å si NEI.
  • Jeg har ikke noen problemer med å sove når jeg reiser. Sover faktisk bedre i bil, på buss, fly og båt  enn det jeg gjør i mi ega seng.
  • Jeg er babysyk.
  • Hvis jeg måtte velge mellom å dra ut på byen en fredags- eller lørdagskveld, eller være hjemme i sofaen fremfor tvskjermen eller datamaskinen, ville jeg mest sannsynligvis valgt det siste.

Jeg sender den videre til:

Synes det er så vanskelig å "sende" en sånn sak videre,
siden jeg ikke er helt sikker på hvem som faktisk leser bloggen min.

    1 kommentarer:

    Solveig @ poona sa...

    Jeg ville bare si at jeg fremdeles leser, sånn hvis du skulle lure på det!
    Får se om jeg tar "utfordringen" eller ikke :)

    Related Posts with Thumbnails

    Annika

    Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


    Kontakt

    annika_alexandersen @hotmail.com



    Bloglovin'

    Follow La vita e bella
    Follow La vita e bella

    Blog Archive