fredag

Sånn går dagene.

Det er lenge siden ting har vært som nå, at dagene raser av sted i en enorm hastighet. Tror ikke det har vært slik siden sist høst, da jeg forlot Tromsø og flyttet inn på internat 7 på Åsane Folkehøgskole. Er ikke bare bare å få timetall - regnestykket til å gå opp, når det er tusen ting som skal gjøres på samme tid. Selv om det er travelt, gjør det ikke noe. Det er fint å slippe og se på klokka annenhvert minutt, mens jeg lurer på hva jeg skal ta meg til for å få tiden til og gå.

Jeg flytter fortsatt. Håper på å få orden i kaoset i leiligheten i løpet av morgendagen, slik at alt kan roe seg noen hakk. Bilder av det nye oppholdsstedet kommer når det hele er litt mer presentabelt enn nå.

2 kommentarer:

Trine sa...

Å flytte er slitsomt, men så herlig å komme i orden. Gleder meg til bilder :) Ha en fin dag!

Andrea sa...

Gratulerer med leilighet! =D

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive