tirsdag

En tirsdag fra A til Å. I alle fall nesten.

06:00
morgenstell

06:20
matpakkesmøring!
ukreativ gørrkjedelig brødskivesak som endte opp i 
en slags sandwich. Smaker ikke så verst. Tross alt.


06:30
 frokosttid. vitaminpilletid. lydboktid. alenetid. kvalitetstid.


07:15
var jeg nesten klar for en ny skoledag

07:32 (sånn ca) gikk jeg til busstoppet
  Det tar meg et sted mellom 6 - 10 minutter å gå dit - avhengig av tempo, naturligvis. 
Bussen gikk 0748. Jeg måtte vente litt.


08:00
ankom jeg skolen.
glemte å ta bilde av bygningen, så jeg fant et bilde på google.

08:15
skoledagen begynner. Første økt: Yrkesutøvelse. For øyeblikket
lærer jeg meg kapittel 2 "En profesjonell yrkesutøver" 
og kapittel 3: "Møtet med brukeren"


09:15
andre time: o'herlige samfunnsfag.
For øyeblikket går det i "Samfunnet - mennesker søker sammen."
Noe sånt.

11:15
Lunsj. Etter bare noen dager på skolen, fikk jeg meg en ny (u)vane: 
jeg stjeler aviser. Tromsø og Nordlys. Fra skolebiblioteket eller fellesarealet.


12:00


12:30
Tredje og siste økt: Helsefremmende arbeid.
Det mest spennende faget av alle.

13:50 - tirsdag. kort dag. Ferdig på skolen!

14:05
jeg satt i en buss proppfull av mennesker


planen var egentlig å dra rett hjem,
gjøre noen lekser og slappe av, men...


14:40
i stedet for havnet jeg i byen og kjøpte litt mat.
På Eurospar. Jeg liker Eurospar. 

 15:30
 var jeg hjemme igjen. Endelig.Veldig sliten.
Siden jeg ikke hadde fått spist mellommåltidet mitt, spiste
jeg suppe fra en jallaballainternasjonal matbutikk. Og det til tross
for at det snart var middagstid. Mellommålitd er mellommåltid - uavhengig
av klokkeslett. Suppa var veldig sterk, så jeg måtte drikke mye vann.

Skulle liksom gjøre litt lekser da, men...

15:45
det fristet liksom ikke

16:00
Inger kom hjem og fortalte at hun hadde hatt
den kjedeligste forelesningen EVER. Hun gjentok det ganske 
så mange ganger, så jeg antar at den forelesningen var fryktelig
lite morsom.

16:30, 17:00, 17:30.

Vi spiste middag ved kjøkkenbordet til en forandring (Inger og jeg har dårlige spise-se-på-tv-vaner) og etterpå vasket Inger opp alle kopper og kar + alt griseriet, mens jeg så på. Fair deal.

18:00 - 19:00
jeg leser pensum. gjør lekser. leser litt om reality - tv, vi har om det i engelsken
og sjekker facebook i smug. 

19:10 
(eller noe i den duren - kanskje litt senere, husker ikke)
trasket Inger og jeg ned alle bakkene til byen med ryggsekk på ryggen
med treningstøy i. Jernpumping.
Fortsetter det slik, blir vi nok begge to sånne ordentlige fitnessdamer
.....

21:08 
 lot både Inger og jeg sporty være sporty, og tok bussen 
opp alle bakkene vi gikk ned tidligere

21:20
Hjemme

21:40


Grey's og kveldsmat.

I morgen skal jeg lære meg å re senger med rene hender på praksisrommet.
Og så skal vi skrive i engelsken. Om reality - tv.

1 kommentarer:

Benedicte sa...

Så flink du er, Annika! Du gir meg ofte ny motivasjon på bloggen din her! God uke videre :-)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive