tirsdag

August: måneden som gikk.

August har vært den mest innholdsrike, den mest krevende, morsomme og spennende måneden på lenge!
Passet i grunnen veldig bra, spesielt med tanke på at hele juli var et eneste stort ingenting.


Nedturer
- Mange, mange utfordringer og vanskelige dager (som likevel har vært utholdbare fordi det har hendt så mye)
- Navkrasj. Et problem som gir meg så mange bekymringer at det gjør meg kvalm.
- Elefantstemmens farlige drittord som hagler i hytt og gevær.

Oppturer
- Å få skrevet under på leilighetskontrakten og flytte inn!
- Å oppleve at jeg mestrer situasjoner jeg aldri før har taklet spesielt bra
- Å begynne på skolen igjen
- Å få følelsen av å være LEVENDE tilbake på heltid, i alle fall for øyeblikket
- Klare å akseptere at ting tar tid og at jeg synes det er helt greit
- Turen til Capio, som jeg i utgangspunktet grudde meg veldig til, men som ble bra og som ga meg noen nye innputt på områder der det trengtes en oppfriskning

Beste kjøp
Sofa!
Og... Heroes sesong 3 på dvd.


Verste kjøp
Hermetikkbokser som kun kan åpnes med sånn boksåpner, uten å eie en slik sak.



Mye brukte ord/ uttrykk
Mmm...


Bøker lest
Ingen. Absolutt ingen.



Planer for september
- Komme i behandling igjen
- Gå på skolen
- Jobbe med meg selv og med maten

og så dukker det sikkert opp mange ting underveis. Sånn som det pleier.

1 kommentarer:

Laila sa...

Jeg må le av det bildet av deg assa,du er så herlig :)

Håper ting med NAV ordner seg,og at du snart kommer i gang med behandling. Du er ei sterk og oppegående jente,så jobbe med deg selv blir du bare bedre og bedre til :)

klem

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive