torsdag

Juni: måneden som gikk.

Nedturer
- De første dagene/ukene i juni, der de færreste hadde sommerferie, holdt jeg på å gå fra forstanden.
- Det viste seg at verken legekontoret i Bergen eller DPS'en der hadde klart å gjøre jobben sin.
- Problemet som gjorde slik at jeg måtte ta en antibiotikakur mens vi var i Egypt.
- Mageproblemet som anmeldte sin ankomst i, ja, Egypt og som enda ikke er over. Overrasker meg hvor mange grader det finnes av den type problemer...
- Jeg har ikke skrevet noen verdens ting.


Oppturer
- Turen til Egypt sammen med tre fantastiske jenter!
- Jeg har faktisk fått lest litt i løpet av juni. Lesing har blitt bortprioritert de siste årene, noe som er trist. Jeg elsker å lese.
- Yoga, Pilates og motivasjonen til å fortsette med fysisk aktivitet for min egen del.
- Jeg har ikke nevnt det, men... for et par dager siden fikk jeg brev fra poliklinikken her i byen. De har satt frist til 15.09. Er riktig nok ikke så snart som jeg hadde håpet på, men jeg er likevel heldig som slipper å vente i 18 måneder.
- Møtet med den nye fastlegen. Førsteinntrykket var veldig positivt og ingenting er bedre enn det.
- Jeg har fortsatt motivasjon til å fortsette kampen, selv om det er vanskelig.
- Jeg turte å melde meg på den sommerleiren til IKS.

Beste kjøp
- Skinnjakka jeg kjøpte i dag til halv pris.

Verste kjøp
- Et grusomt plagg jeg fant i Egypt og som jeg kjøpte uten å tenke meg om.

Mye brukte ord/ Nye uttrykk
- Ja, og det er da jeg rett og slett bare sier... to tette og ei badehette.


Bøker lest
-Overlevelsesguide for sjekking, kjærlighet og divdivdivdiv (... og noe i den duren!!)
-Lily Dahls Fortryllelse av Siri Hustvedt
-Panserhjerte (lydbok) av Jon Nesbø
- diverse Pondusbøker (Peter får ei ny ei hver eneste jul..)

Planer for juli
- I første omgang er jeg på jakt etter et bosted til høsten. Kommer nok til å bruke mye tid på å trykke inn det ene telefonnummeret etter det andre, dra på noen visninger sammen med pappa (jada, jeg er snart tjue år og burde egentlig gjøre slike ting selv...)
- Dra på sommerleir.
- Fortsette å kjempe som før, til tross for at jeg av og til tviler på at jeg i det hele tatt kommer i mål. "Klart du gjør det!" sier mamma, og jeg får bare holde fast i det. La henne tro litt for meg når ting er ekstra vanskelig. Det skal gå. Det må gå.
- Prøve å skrive noe, rydde rommet, lime inn feriebilder i et fotoalbum og lære meg at det er bra å ha dager der det ikke skjer noen ting.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi er mange som holder troen oppe for deg når ting er vanskelig - og roper "Klart du gjør det!!"

For du GJØR det!

June sa...

KLART DU GJER DET!!!!!!!!!!!!

<3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive