onsdag

Sommerferie, dag: 27 (tror jeg).

Jeg gjør et forsøk på å pakke ned ting i kofferten min. 
Det ser ut til å være et håpløst prosjekt, siden jeg ikke aner hva jeg skal ta med meg.
Etter at jeg har reist mellom Fredrikstad - Tromsø, Tromsø - Fredrikstad, Bergen - Fredrikstad
Fredrikstad - Bergen store deler av 2009 og.... 
Bergen - Tromsø, Tromsø - Bergen i løpet av 09/10, kan jeg trygt si at jeg er lei av
å pakke kofferten. Det er riktig nok en viss forskjell mellom å pakke fordi man må
og det å pakke sakene sine fordi man har lyst til å gjøre det. Lyst til å reise et sted,
men det uansett mindre morsomt. Ja, ja. Gleder meg til alt er på plass, kofferten er
lukket igjen og sendt av sted med flyet!!!!


... 

livets nødvendigheter er på plass. Dette veier selvfølgelig et tonn,
og jeg krysser fingrene for at kofferten min ikke blir lettere overvektig.

og ellers....
... trasker jeg rundt i huset i ført lillesøsters stygge tøfler
som hun ikke bruker lengre.
Jeg liker dem likevel. 

 Jeg har byttet ut det gamle skingreia jeg hadde klæsjet på laptopen min,
og erstattet den forrige med en ny en.

jeg leser i den fine boka jeg ga mamma og pappa til jul
(en sak jeg kjøpte fordi jeg hadde lyst på den selv)

og...
Pondus! Jeg har delvis tatt opp min gamle interesse for tegneserier. 

har endelig fått denne greia til å fungere som den skal

sist, men ikke minst:
prøver, så godt det lar seg gjøre,
å ta alle tingene som skjer med et smil og et snev av optimisme.
Fokusere på det positive. Tenke på alt som er fint i livet mitt.
Alle de tingene jeg setter pris på. Alle de gode tingene som 
skjer for øyeblikket og som kommer til å hende fremover.
Det er mye.
 
dessuten skal jeg treffe Katinka som jeg ikke har sett på evigheter i ettermiddag.
Jeg gleder meg! 


























5 kommentarer:

Solveig irene sa...

Vallergan, ja.. Jeg føler med deg og dagen derpå! Men må man, så må man.

Håper turen blir knall! :)

Annika sa...

:D

Jepp, herlige vallergan... Men jeg får ikke sånn herlig dagen-derpå følelse lenger. Er veldig greit =)

Caroline sa...

<3

Lise sa...

Åh, jeg digger Pondus :D
Håper du får en suuuper tur :)

At the end of the rainbow... sa...

Det er de kuleste og mest harry tøfflene jeg har sett! :D

Håper det blir en bra ferie på deg! Det fortjener du virkelig!!

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive