søndag

Russetid.

Hvis alt hadde gått som jeg hadde tenkt, ville jeg vært russ for et år siden.
Selv om jeg aldri har hatt den store "åh, jeg gleder meg så veldig til jeg blir russ" greia, som så mange har, er jeg likevel smålig sjalu på alle tenåringene som i disse dager trasker rundt i gatene sine, i ført russebuksa med strykemerker i alle former og fasonger, tekster fra venner, bekjente og hva det enn måtte være. Jeg tar det ikke alt for tungt at jeg ikke er ferdig med videregående, men jeg må ærlig innrømme at jeg virkelig skulle ønske jeg var det.







2 kommentarer:

Mariann sa...

Du har god tid, men jeg skjønner hva du mener. Jeg tenkte det samme i fjor, da de jeg gikk på barne- og ungdomskolen med var russ.

Andrea sa...

Du er ikke den eneste, for å si det sånn. Jeg og skulle vel ha vært det for en stund siden. vi har god tid på oss, vi.

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive