søndag

Lørdagens søte.

MGP - finalen er ferdig. Norge har tapt med glans og det er timevis siden jeg mistet den minimale interessen for hele showet.

... Og, mens jeg sitter der, på fanget til et menneske i blå jeans, dingler med beina, synes at ting ikke er så verst, og snakker om både det ene og det andre, får jeg plutselig noe i munnen.
"Hva i alle...?" spør jeg og tar det ut, "hva er dette?"
"Sjokolade," sier han. "Sjokolade!"
Elefantstemmen: Nei, vent nå litt her. Du må ikke tro noen kan komme å putte sjokolade inn i munnen din bare sånn uten videre og forvente at du skal spise det. Du kan ikke det. Er du helt idiot? Drittjente.
"Å?" mumler jeg. "Sjokolade?"
Han nikker. "Spis, da. Det er godt."
"Njææææææ..." Usikkerheten er en smule vond, men før jeg egentlig skjønner helt hva som har skjedd og skjer, sitter jeg der og knasker på en bit, dadadadada, Crispo - sjokolade.
"Godt, sant?"
"Ja," sier jeg. "Det er godt."

4 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Sånne seire er så mye større enn noen melodi grand prix greier!
:)

Caroline sa...

*Tommel opp til Annika* :D <33

Solveig Irene sa...

Sv: Har du mange planer for sommeren? Eller var det kanskje bare hele greia med sommerleir som skremmer deg? Tror nok det kan bli ganske intenst der borte, så skjønner om det holder deg tilbake..
Jeg måtte holde pusten og lukke øynene da jeg trykket på "Send påmelding". Hjelpes.

Laila sa...

yay!!! godt du klarte å unne deg det.

:D

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive