lørdag

Grunner til at det er en fin lørdag.


1. Det begynte å regne på torsdag og det regnet i hele går, men i dag er det fint vær. Riktig nok ikke solskinn, men fint likevel.

2. De siste nettene har jeg våknet midt på natta av at øynene mine rant som regnværet i Bergen på sitt verste, var like tørr i halsen som det er i Sahara eller andre fryktelig tørre steder og med en kvalme som holdt på å ta knekken av meg. Men ikke i natt; i natt sov jeg uten å våkne en eneste gang før mobilen min satt i gang med den skrekkelige  pell-deg-opp-av-senga lyden.

3. Scenekunst arrangerte et morsomt seminar der vi var delt inn i grupper der hver skulle lage et lite teaterstykke basert på tre ord - et sted, en gjenstand og en hendelse. Gruppa mi fikk "På danskebåten" - "rosa leketrompet" og "Graviditet/ fødsel". Resultatet ble et stykke kalt "Danskebåt evangeliet", som var en mer eller mindre modernisert versjon av juleevangeliet.

4.  Kinalinja skal arrangere linjekveld og jeg får ha på fin sminke, fin kjole og fine sko!

1 kommentarer:

Laila sa...

så godt at det finnes positive ting for dagen. Håper du koser deg i kveld.

klem

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive