mandag

En trivelig søndag.


Siden det var så fint vær i går, bestemte jeg og Inger, som studerer her, oss for å dra en tur til Akvariet på ettermiddagen. 

 jeg hadde på meg de überkule solbrillene
slik at jeg slapp å se hvor skitten jakka mi var  

 Inger fant pingvinene så fascinerende 
at hun ikke visste hvilken fot hun skulle stå på 

 mens jeg hadde mest lyst til å ta en med meg
hjem, sånn at jeg kunne strikke babyklær
og leke med dukkevogna igjen 

de ble så skrekkslagne at de ikke orket å smile til kameraet

 i avdelingen for vann og ting - som - bor - i - sjøen
fikk vi mange nye venner
både Pelle Gunnar

og hans majestet, Martin Åge den 7.

jeg gjorde et tappert forsøk på å analysere fiskenes endeløse ring - svømming

mens Inger endelig fant mannen i sitt liv

deretter dro vi til parken som ligger bak akvariet

Inger hentet frem klatre - i - trær talentet fra barndommen,
og jeg ble så sjalu på evnene hennes at jeg måtte
prøve det selv

det gikk ikke helt som jeg hadde planlagt


Inger og jeg fant ut hvor vi ville bo til høsten


 og tok en pustepause på ei trapp

og så.... 
trykket jeg på noen knapper
og satte meg på bussen hjemover

2 kommentarer:

June sa...

Haha, hans majestet Martin Åge den 7. ;P
Morsomt!

... men du, pass på deg sjølv.

<3

Laila sa...

synes det hørtes ut som en god dag jeg,masse spennende sjøting. Jeg digger sjøhester da.
Jævlig frekt av pingvinene å snu ryggen til når du tok bilde da!!! uhørt!

brosteinsgater er så koslige. en del av byen i stavanger er akkurat likedan som i bregen,ser jo ikke forskjell om jeg ser en norsk film hvor de har med en av de to byene. F.eks,da jeg så varg veum filmene,og ikke hadde fått med meg at veum bodde i bergen,da lurte jeg fælt på om de var i stavanger,hehe...jaja. Lovely anyway.

Håper dagen i dag har vært fin også :)

klem

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive