lørdag

Vårtegn.


Det er mildvær. Det lukter vår. Det er nesten litt solskinn
og det gir meg et lite håp om at vinteren går mot slutten.
Det er grøt til middag. Jeg føler meg litt sterk, i alle fall bedre enn i går
og klar til å møte de utfordringene som måtte komme i løpet av dagen.
Kanskje kommer det mange, kanskje ikke. Det spiller uansett ingen rolle;
dette er min dag. Jeg har lest ut den første boka på lenge.
Jeg skal treffe Inger i byen. Jeg skal handle noen små duppeditter som jeg faktisk trenger.
Jeg skal på kino og se en film jeg har gledet meg til.
Tim Burton og Johnny Depp slår aldri feil.

Jeg tror det blir en bra dag.


7 kommentarer:

Laila sa...

Jeg går med det samme håpet om at våren nærmer seg som deg.La oss håpe at vinteren snart er over!

Kos deg så masse med filmen i kveld,den skal jeg også se,snarest.
Elsker tim butons filmer,og ikke minst johnny depp <3

klem

Kitiinee sa...

Jeg å må si jeg håper det er våren som er på vei!

Kos deg med filmen! Den er slår ikke feil. :)

Stine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Stine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Stine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Heisann, Annika!

Vi er to jenter, med hver for psykiske bakgrunn, som har startet opp en ny blogg.
www.psykiskhverdag.wordpress.com heter den.
Denne bloggen har vi startet nettopp fordi vi vil dokumentere litt om hvordan det er å være psykisk syk, fra forskjellige hold. Og derfor spør vi deg herved om du ikke vil skrive et lite gjesteinnlegg for oss. Det kan være så langt, og personlig, som du selv vil. Og det er intet press. Men har lest gjennom mange, mange av dine inspirerende innlegg, og du er for oss den perfekte gjesteblogger, og vi ville satt svært stor pris på om det en dag plinger inn en Annika-mail på psykiskhverdag@gmail.com-mailen vår.

Igen, husk; intet press, kun håp.

Med svært vennlig hilsen fra de to jentene bak psykiskhverdag-bloggen. Og ha en så fin dag som overhodet mulig!

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive