mandag

Bloggen?

En stund har jeg vært ganske usikker på hva jeg egentlig vil gjøre med denne bloggen.
Jeg er usikker på om det er noe "poeng" i å fortsette og publisere noe her. Ikke for noe annet
enn at  store deler av denne bloggen dreide seg om behandlingen jeg var igjennom og det å skulle komme seg tilbake til livet og hverdagen. Nå har jeg, som dere vet, avsluttet behandlingen min og jeg er tilbake. Alt dreier seg i hovedsak om det å fortsette, henge med og jobbe seg videre. Så... jeg vet ikke hva jeg vil. Det er ikke det at jeg planlegger å slutte bloggingen, men mer det å legge ned denne og kanskje begynne med noe annet.

Det har blitt slik at jeg ikke lengre føler at jeg kan formidle og skrive slik som jeg vil og har lyst til å gjøre. JA, jeg jobber videre og JA - jeg har fortsatt planer om å bli frisk - men det er liksom ikke det som er problemet. Ja, nei, jeg vet ikke.

 Og: hva vil dere jeg skal skrive om? Jeg trenger noen innspill her.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg liker måten du skriver på. Skriv om hverdagen, om utfordringene, om motivasjon, om livet. Det trenger ikke være så komplisert, gjør det vel? :)

Anonym sa...

Liker også å lese bloggen din. Det er fantastisk å lese om historien din, og styrken din. Motiverende :) Du er veldig flink!

Anónimo sa...

Liker bloggen din. måten du skriver på. og all den styrken du har. Skriv om motvind gg medvind. Skriv om turer med venner, om et tema som interesserer deg. Og du velger å slette denne bloggen,må du lage en ny blogg.Liker å lese det du skriver, og du må publisere den nye nettadressen.

Laila sa...

Fordi du nå er mer frisk enn syk,så trenger du jo ikke avslutte denne bloggen. Om du fortsetter å blogge her,så får du jo på en måte en sammenheng på alt som har skjedd i livet,framgane du har gjort,fra du var syk,og fram til der du er nå.Det er jo livet ditt,din historie uansett. Folk vil uansett følge bloggen din,fordi du er deg,fordi folk vet hva du har gått gjennom og vil fortsette å se deg på veien framover,og fordi du skriver så fint.

Men så klart,om du vil starte en ny blogg,så er det jo kun du som kan avgjøre det.

Bloggen er fin som den er,om den handler om din vei framover,dine reiser,dine interesser og din hverdag generelt.

klem

Anonym sa...

jeg håper du forsetter å skrive her på denne bloggen. har balet/baler med spiseforstyrrelser selv, og synest din blogg har vert en god motivasjon. jeg kjenner meg så godt igjen. skulle ønske du forsatte å skrive om hvordan hverdagen din er nå når du er friskere også, hvordan du takler å vere så og si "normal" og om hvordan du klarer å holde deg frisk. rett og slett om utfordringene dine i hverdagen. for selv om jeg er så og si "friskmeldt" svirrer forsatt tankene om mat og sånt i hodet mitt, det hjelper å skrive det ned vet du. jeg er hvertfall fast leser om du forsetter. lykke til uansett hva du velger, klem :)

Cat sa...

Jeg håper du fortsetter å skrive om tanker, følelser og livet, hva du vil, uansett hva det er. Jeg har lest og fulgt deg ikke bare som en spiseforstyrret, men som en person, man vil jo følge med på hva som skjer uansett om det er bra eller dårlig. Litt som man helst aldri vil at en tv-serie man følger med på skal ta slutt, fordi man blir glad i karakterene og vil vite hvordan det går med dem :)

Anonym sa...

Du trenger jo ikke slutte å skrive fordet om den tyngste kampen e færdig, vi vil jo veldig gjerne vite korsn det går med deg videre og følge med i din hverdag.
Fortsett å skriv, e koselig å lese :-)

Anonym sa...

Er hyggelig om du vil skrive om den nye lysere delen av livet ditt eller alt annet som opptar deg. Du skriver bra og blir hyggelig å følge deg på denne eller nye bloggen du starter opp;)

Anonym sa...

Heisann

Jeg synes bloggen din er bra som den er. Den hjelper veldig mange som svever mellom det å være frisk og alvorlig syk, det er lyse og tunge stunder. Alle tanker og følelser som raser rundt er vanskelige, MEN det å vite at man ikke er alene om disse tankene, hjelper såå mye.
Og det du skriver om å ta vektoppgang når man er i behandling, støtter jeg deg 100% i. Mye enklere i trygge rammer, og selv, om det er tøft, er det verdt det....
Stå på Annika, du er et forbilde for mange, kjemp deg videre, skriv videre, og ta vare på deg selv!!!
Klem Heidi

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive