onsdag

Rai rai!


Det er dager. Det er dager som kommer og går, dager som faller og som raser sammen, dager som klatrer opp igjen, dager som surrer og det er tjollahopptjollaheioghællaneitaket på en gang. Det er trykking, knoting, turer til butikken, det er jobbing meg her og aktiviteter meg der, og det er, det er, det er. Jeg står opp, jeg legger meg, jeg vet ikke hvor jeg er, jeg ligger med ansiktet limt ned i gjørma, jeg slår hodet i veggen i frustrasjon, jeg våkner og jeg danser, ja, jeg danser og hopper bortover veien, jeg går til frokost med øynene igjen og jeg føler meg… nei, jeg vet ikke hvordan jeg føler meg. Ja, jeg ser kanskje trett ut, men hey, hva gjør vel det når verden er rosa og når jeg kan løpe rundt og le samtidig, nei, da gjør det ingenting. Da gjør ingenting noe. Det gjør ikke noe at det er stygg middag, det gjør ikke noe at jeg er trøtt, det gjør ingenting at jeg ikke er helt, nei, jeg vet ikke hva jeg skal kalle det, det gjør ikke noe at jeg ikke ser bra ut. Det eneste som gjør noe, det eneste som betyr noe er det at verden plutselig ble rosa og lyselilla og alt sammen på en gang, det eneste som betyr noe er livet som plutselig, plutselig ble så flott og fantastisk og vakkert på samme tid – så overveldende, så voldsomt at jeg ikke klarer å ta inn alle inntrykkene på en gang. Jeg er rastløs, jeg er urolig og jeg har plutselig mange ord på innsiden som jeg vil ha ut, men jeg vet ikke hvordan jeg skal plassere dem og da hjelper det kanskje ikke så mye heller. Neida. Jeg vet ikke, jeg vet ikke, jeg vet ikke. Men det gjør ingenting det heller.



”Annika? Du ser i grunnen ganske sliten ut.”


Jada, neida, pff. Jeg får gjort mange ting og dagene går rundt og på fredag skal jeg til DPS og jeg skal møte June og jeg spise middag ute sammen med henne og vi skal på kino. Og fellesprosjektet går kjempebra og sånn er det rett og slett bare og det var vel egentlig det.

2 kommentarer:

June sa...

På fredag skal vi ta livet med ro :)

Laila sa...

ups and downs here we come...MEN,nyt å være der oppe,nyt dagene,ta imot alt det gode som kommer din vei! Jeg digger rosa og lilla og fargerike dager :)

<3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive