onsdag

Snart ferie.

Jeg har ikke vært så klar for ferie siden jeg gikk på videregående. Nei, det har ikke noe med at jeg ikke trives og ikke har det fint her, for det har jeg. Jeg trenger bare en liten pause fra alt, gjerne meg selv også, være noen dager alene selv om jeg ikke akkurat trives så bra i mitt eget selskap bestandig og rett og slett bare... lide meg igjennom noen dager med absolutt ingen-verdens-ting. Ferier der jeg er alene hjemme store deler av dagene krever litt ekstra på alle mulige områder. Spesielt når man er vant til å tilbringe så mye tid sammen med andre mennesker.

Så. I morgen drar jeg hjem til mine kjære foreldre, skal kose meg med alt fra 10 til 17 minusgrader (der røk håpet om å få stå på slalomski og jeg kommer til å dø), spille the sims 3 og kjøpe den nye stæsj - pakken som jeg egentlig ikke trenger og lese Irsk mytologi. Det burde jeg for så vidt gjort for lenge siden, som dere sikkert har fått med dere reiser jeg til Irland sammen med klassen min i midten av mars og 10.mars skal jeg fortelle noe flott om den Irske mytologien og sånt. Jeg har ikke lest noe som helst og boka er ikke akkurat tynn for å si det på en pen måte. (U)Heldigvis skal jeg vente i tre timer på flyplassen i Trondheim, så jeg kan alltids slå ihjel litt tid med å bla i den boka.

Premieren i går gikk veldig bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei

Ønsker deg en kjempefin ferie. Kos deg masse og ta vare på deg selv:)

Klem Heidi

Caroline sa...

Kos deg hos foreldrene dine,
håper du får slappa max av ;) <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive