fredag

2. Skrive ned noen ting jeg drømmer om.

Jeg drømmer om å...



Fullføre videregående uten store problemer.


Dra på interrail til sommeren sammen med Inger, Sunniva og Merete.

Komme inn på psykologistudiet, gå alle årene og jobbe som psykolog.

Reise til Thailand, Afrika, ta et fly jorden rundt, kaste meg på et tog og dra hvorsomhelst, ligge på ei strand i Hellas, reise til Tunisia sammen med Johanne.

Jobbe som frivillig i et eller annet U – land.

Få barn. Sånn omentrent to eller tre, kanskje.

Være fostermamma for barn som ikke har et trygt sted å være.

Skrive noe som er veldig bra.

Fortelle historien min til verden.

Holde foredrag for noen, kanskje ungdomsskoleelever. Fortelle om erfaringer og sånne ting. Hvis det bare kan få et menneske til å tenke annerledes er det verdt det.

Bli forelsket. På ordentlig.

Hjelpe mennesker, være flink til å stille opp, kunne gjøre noe for de som trenger det.

Dra til Roma. Jeg har så lyst til å se hvordan det ser ut der.

Lære meg å danse noe morsomt. Selv om jeg ga opp dansen som jeg hadde i valgfag, liker jeg å bevege meg.

Bo i ei loftsleilighet. Ikke ei ultramoderne, minimalistisk leilighet, men… i et gammelt hus. Jeg liker gamle hus. Og så vil jeg gjerne at det skal være store vinduer i taket slik at man kan se himmelen.

Kunne spille et instrument.

Gå til Santiago De Compastella.

Prioritere å lese bøker. Alle de bøkene jeg skulle og burde ha lest.

Lære meg å ta ordentlige bilder.

2 kommentarer:

Laila sa...

her var det mange fine ønsker for livet ditt Annika,og jeg vet at du kommer til å klare å få mange av disse oppfylt :)

Johanne sa...

Jeg drømmer om å reise til Tunisia med deg! <3 En vakker dag skal vi ri på kameler på en hvit strand!

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive