fredag

1.Organdonasjon.

I går morges hadde ei jente i klassen min ei morgensamling som dreide seg om en blogg som ble opprettet av noen svenske mennesker i begynnelsen av 2009. Denne bloggen heter "365 things you can do" - og nei, den handler ikke om 365 ting man kan gjøre for å redde verden. Den dreier seg rett og slett om ting man kan gjøre i løpet av dagene som kommer og går, og jeg synes det hele er et ganske morsomt prosjekt.



Så... i dag har jeg skrevet under på donorkortet som jeg har hatt liggende i pengeboka en god stund. Jeg har ikke bruk for de indre organene mine når jeg en gang i tiden forlater jorden og hvis et annet menneske kan bruke noen av mine for å overleve er jeg villig til å gi dem bort.

1 kommentarer:

Laila sa...

jeg har også et sånt kort ;)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive