lørdag

Lørdag.


ENDELIG har jeg hatt en hel formiddag/ ettermiddag / kveld som har vært ordentlig bra.


Jeg har spist kinesisk mat sammen med June






Jeg har vært på kino sammen med June og inger.
Avatar. Jeg måtte se den en gang til.

det er få ting her i verden som er så kult som 3D - briller


da filmen var ferdig satt jeg igjen med akkurat den samme følelsen
som jeg hadde da jeg så Avatar for to uker siden. Jeg forlot kinosalen fullstendig lykkelig.
Det er i slike øyeblikk jeg virkelig forstår verdien i å kjempe for en selv og sin egen frihet.
Det å ha muligheten til og kunne føle den gleden jeg gjorde tidligere
er helt fantastisk.


Jeg er noe helt utrolig trett, men jeg er for "høy" til å få sove.



bildene har jeg tatt fra June.

2 kommentarer:

June sa...

Love you!

... er så glad for at du har hatt det så fint! Ditto, liksom ;)

Og filmen var jo fanTASTISK!

Anonym sa...

Kan du ikke skrive litt om hvordan hverdagen er på en folkehøgskole?

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive