mandag

Og så var november over.


Jeg hadde egentlig planer om å fortelle dere om den siste dagen på kurset i "kropp og selvfølelse" pluss en haug med andre ting. Men så ble det plutselig ganske sent, og jeg har planer om å lese de siste 16 sidene i "Sult" før jeg slukker lyset.

Pga. prioritering av andre ting og en smule konsentrasjonsproblemer har det ikke akkurat gått fort i svingene.

Oppsummering av november:

Blæh: November har vært vond. Jeg har hatt flere dårlige dager enn gode, vært utrolig sliten og ting har stort sett vært kaotiske. Dagene har vært preget av angst og frykt for all verdens ting og tang, spesielt for å stå uten noe som helst etter jul. Dessuten har elefantstemmen tatt et godt tak i håret mitt og drar meg i det både titt og ofte. Så... det er sikkert en av grunnene til at jeg har vært veldig sliten - og fortsatt blir det. Å jobbe mot et sånt monster er virkelig krevende.

Flotte greier: Den turen på Capio var bra for meg. Det var ikke akkurat spesielt morsomt, men jeg fikk landet litt, hatt gode samtaler med behandleren min og senket skuldrene noen hakk.
Dessuten har de dagene som har vært gode, vært ordentlig bra. Jeg har fått gjort veldig mye i løpet av november og er egentlig ganske fornøyd med det
OG JA: mamma, pappa og vennene mine er definitivt flotte greier.

Ellers...
har jeg muligens mistet ipoden min (ikke godt å si, siden jeg sa det samme om mobilen som plutselig dukket opp), brukt for mye penger, kjøpt de fleste julegavene, skrevet julekort, lagd pepperkakehus og blablabla.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive