søndag

Linjekveld: Latin Amerika!

Ja, jeg "kledde" til slutt på meg noe som skulle være et kostyme.
Jeg fikk låne en kjole i alle mulige farger som ei jente på internatet mitt hadde kjøpt i Ghana.Noen av elevene på skolen har hatt "Mitt Afrika" som valgfag, og fikk muligheten til å reise av sted til den andre siden av jordkloden. Gjengen har vært på reisefot i to uker og kom tilbake i løpet av gårdagen.
Egentlig skulle jeg gitt ganske mye for å reise sammen med dem, økonomien er god nok til det - men... det største problemet er den forferdelige spiseforstyrrelsen og det bittelille matproblemet. Selv om jeg tygger og svelger til alle de måltidene jeg skal, er det ikke sånn at jeg er fleksibel nok til å reise til et sted så langt unna. Det har selvfølgelig noe med MATEN å gjøre
.


Det går helt fint å reise til et sted i Europa. Maten er ganske så lik de fleste steder, men Afrika, nei, ikke vet jeg hva de spiser der nede.
Tidligere i høst da vi fikk papirene for den første perioden med valgfag, holdt jeg på å sette et kryss i den boksen som sto ved siden av "Mitt Afrika". Av og til må man bite i det sure eplet og innse realitetene. Jeg tror ikke en slik reise ville gått bra. Sånn er det.



bilder fra i går:
Kostymekåring

Eirin og Annika

Søte ape - Kine

Markus og Mia - nok et søtt kjærestepar på skolen

Karianne hadde kledd seg ut som en veldig søt panda!

Det hadde Mia også. Hun hadde en veldig god mage som fungerte godt som hodepute.


Jeg vet ikke helt hva Sondre skulle forestille, men kul var han likevel

Siren (nr.2 fra venstre) var et voodoo menneske
og hadde en hel klubb med zombier

Leopard - Caroline og Eirin som var en foreløpig ukjent art.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive