torsdag

Torsdag.

egentlig...

...skulle mamma og jeg på nok en fjelltur, for å få unna en ekstra topp, men så ble det ikke slik likevel.
... skulle jeg bake rundstykker, rydde rommet, lese ferdig ei bok og kjøpe fotoalbum for å ordne bildene fra Mallorca. Men. Jeg gjorde ingen av delene. Dessuten skulle jeg kjøpe den tredje sesongen med The OC, men fant ikke boksen noen steder.

det er mye føler at jeg skulle gjort og ikke minst: burde gjort, selv om jeg vet at jeg egentlig ikke må eller skal noe som helst. Det er vanskelig å huske på at jeg står øverst på prioriteringslista mi, for det er nettopp det som er det viktigste akkurat nå. Fokusere på prosjektet mitt, få det til å gå rundt og henge med i svingene.

Jeg har i alle fall trykket på tastene for harde livet i dag, og dessuten har jeg vært på biblioteket sammen med lillesøster og lånt flere kilo med bøker. I kveld skal vi sitte sammenkrøpet i sofaen i kjellerstua og glo på "Silkesvarten". En fryktelig trist slager fra barndommen.




3 kommentarer:

Ellen sa...

Det er alltid mye man burde... Men det viktigste er det man faktisk får gjort!
Stå på! Du inspirerer meg! Jeg er stor fan av deg!
Klem Ellen

Laila sa...

hmm..det burde vi..ja..på lørdag kanskje?? ja, på lørdag..

ta ting som de komemr, så lenge de ikke ødelegger noe for deg. lev livet og aller mest det som du har lyst å gjøre der og da :D

Kathrine sa...

stå på ! :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive