fredag

Fjellgeit.

Gule blader - høsten er på vei her i nord.
Mamma og jeg har brukt hele formiddagen til å gå på en fjelltur, som liksom skulle være en "lett" tur, på bare en times tid. Det var det ikke.

"Dette er lureri," sa jeg i det jeg hadde kommet opp til en fjelltopp, etter en oppoverbakke som var uendelig lang og som jeg trodde var endestasjonen. "Vi må i alle fall gå i en kilometer til..."
Men det gikk fint. Jeg har gangsperre i rumpa, i lårene og diverse andre steder, men det gjør ikke noe, for den friske luften gjør godt for sjelen min og dessuten slipper man unna all unødvendig støy som finnes rundt hushjørnet.

Og sånn går dagene. Turer i skog og mark, skriving for harde livet, facebook og datamaskin og masse spising. Egentlig burde jeg begynne å pakke til Bergen også, men først skal jeg gjøre ingenting. Jeg venter til i morgen.

1 kommentarer:

Laila sa...

ja, det nærmer seg høst, det kan man merke i lufta..jeg elsker høsten,med alle de fine fargene den kommer med.Bare det ikke blir så altfor regnfullt.

Det gjør godt å komme seg ut i naturen, og vekk fra støyen..jeg synes også det,men jeg er ikke like flink til det som du er.

Håper du får en fin helg annika, kos deg så masse ;)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive