tirsdag

I can't breathe.

Jeg gråter mine modige tårer, her jeg sitter i sofaen, innpakket i et hvit og rødt ullpledd i håp om at jeg skal klare å trykke ned knappene på tastaturet. Så langt ser det ut til å gå bra, takk og lov - for jeg orker ikke nok en dag der jeg ikke klarer å gjøre noe som helst.
Mamma mener at jeg har godt av denne sitestillende tilværelsen, men det føles ikke som noe annet enn grusomt håpløst.

Kroppen fungerer ikke, hodet fungerer ikke, ingenting fungerer særlig bra og jeg gråter.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hold ut, det går over! God bedring :)

Oda Sofie sa...

God bedrinf:) det går nok fortere over enn du tror:) (håper jeg da)

Nina sa...

God bedring Annika..
Håper du får det bedre snart!

*klem*

Mari sa...

Håper det går over snart, det høres ikke noe særlig bra ut i det hele tatt.. Skulle sendt deg en pakke med overskudd og velvære om det var mulig:)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive