fredag

Mail

Jeg har sett at flere av dere har lyst til å skrive meg mail, og jeg vet at mange kvier seg litt for det - fordi noen er usikker på hvordan jeg kommer til å reagere, eller om det blir for mye for meg.

Selvfølgelig kan de som ønsker det, gjøre det. Jeg synes at det er veldig fint med tilbakemeldinger, spørsmål og hva det enn måtte være - så, hvis det er noen der ute som har lyst til å kontakte meg, eller hva man pleier å si, så er det bare å gjøre det. Jeg blir glad for sånt.

adressa ligger under profilen min til venstre, men jeg kan legge den ut her også.
annika_alexandersen@hotmail.com

Nå skal jeg på grilltur for første gang på to år!

2 kommentarer:

Stina h. sa...

Ønsker deg en fin,fin grilltur!!

Frida Kathrin sa...

kos deg ;D

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive