fredag

Grilltur.

Det har vært en fin ettermiddag. Ikke nok med at jeg har grillet for første gang på to år, MEN jeg har også NESTEN badet i havet her i Nord, for første gang på... omentrent like lenge. Det var iskaldt.

sjåfør Inger og Sunniva, klar for utflukt i Sandvika

jeg ser ut som et menneske som kommer fra Nordpolen, men hey; det var jo vind da vi dro hjemmefra. Inger har fått rollen som pakke-esel.

vi fikk til og med fyr på engangsgrillen!

mens grillen ble varm ventet vi

og spilte Kubb. Jeg og Sunniva var rett og slett utrolig flinke

Sunniva var veldig fornøyd med grillbeina sine, eller hva det-nå-enn-kalles

og jeg testet hvordan det var å gå uten bukse

som dere ser, var Inger og Sunniva veldig modige

noe som resulterte i at jeg også måtte teste
(jeg skremte bort alle de andre menneskene på stranda med hyl og skrik om at jeg kom til å dø av kulde)
Det er et under at Inger fortsatt er levende, etter denne dukkerten.

Så gjenstår det bare å se da, om blåfargen forsvinner fra leppene mine - og om jeg fortsatt er ved mine fulle fem i morgen tidlig. Det aner meg at noen kommer til å bli voldsomt forkjølet over natten.

3 kommentarer:

KamillaK sa...

Åh, det så utrolig gøy ut. Dere er heldige som har så nær tilgang til fine turområder. Og så pen du er! :)

Frida Kathrin sa...

Fine bilder! Skulle ønske jeg og hadde slik strand i nærheten! :)

Annika sa...

Det er veldig fine steder her i nord :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive