torsdag

Jeg har vært på fjelltur.

I kveld har Inger og jeg vært fryktelig sporty. Her i byen har vi en sånn greie på sommeren, der man kan kjøpe seg et kart - og traske opp på 10 fjelltopper for å få en liten kaffekopp.
Kanskje ikke all verdens, men i alle fall en god ting hvis man har litt problemer med å gå rundt i naturen.

Så, jo, i dag kjøpte jeg meg en sånn pakke (Inger har alt en, siden hun jobber på en bensinstasjon der de selger slike ting), nye joggesko og så trasket vi av sted til den første fjelltoppen.

Inger hadde med seg en fin drikke-taske-ting
Inger hadde tatt på seg et flott turantrekk

mens jeg så ut som en turist med nye sko

vi skjønte at vi var på rett vei, da vi så dette skiltet

og jeg, joda, jeg var i et strålende humør

Inger tok den bratteste bakken med storm

mens jeg måtte streve litt ekstra

på toppen var det en postkasse

og ei fin bok som vi skrev navnene våre i

vi så ut som fjellmennesker - og håpet på å møte mannen i vårt liv

vi var enige om at utsikten var fantastisk

og jeg - jeg kom meg ned UTEN gnagsår. Ikke verst bare det

2 kommentarer:

Frida Kathrin sa...

Morro innlegg :D

Amelia sa...

Du ser så utrolig godt ut nå :) En utstråling som skinner milevis! Stå på Annika :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive