torsdag

A picture from the past came slowly stealin.

Alt jeg har pakket er en jakke. Jeg er rastløs, usikker og relativ kaotisk - uten å vite hvorfor. Kanskje kan det ha noe med at hodet løper maraton, som så mange ganger før, men jeg vet ikke. Det er i alle fall godt å vite at jeg er litt mer utrustet enn tidligere til å takle slike nedganstider. Jeg har ringt behandleren min mange, mange ganger, til tross for at jeg ikke visste hvordan jeg skulle formulere meg, uten å få noe annet svar enn en uendelig lang summetone.

Jeg har gått i skogen, mistet mobilen - og fant den igjen, laget middag og nå venter jeg på noe som jeg ikke er helt sikker på hva er.


9 kommentarer:

Anonym sa...

"I sing to life and to it's tragic beauty"

Det skrives "to its tragic beauty" ikke "to it`s tragic beauty". It`s betyr it is.

June sa...

I staden for sånt pirk går det an å seie: "Gud så fin du var på det biletet der, Annika!"

For det var du verkeleg :)

Stina h. sa...

Så fint bilde av deg. Og vente på noe en ikke helt vet,det er noe herk..

kari sa...

Hei:)

Jeg har fulgt med på bloggen din i en måneds tid siden, og bruker den som en stor motivasjon. Jeg er midt inne i et helvette nå, jeg har bedt om hjelp, men får det ikke. Føler at helsevesenet her ikke hører meg.

Hadde det vært mulig å fått e-post adr din? Jeg ville gjerne mailet deg litt. Selvfølgelig kunn om du ønsker det, men akkuratt nå kjenner jeg at jeg trenger å snakke med noen som faktisk forstår hvordan jeg har det.


Hilsen Kari

Annika sa...

Jeg legger ut mailadressen min på bloggen :)
takk forressten, og ja, den feilen har jeg rettet opp i =)

Anonym sa...

Det var ikke meningen å pirke, jeg er bare litt pedantisk når det kommer til slike ting.
Er for øvrig veldig enig i at det var et nydelig bilde av deg :)

Annika sa...

Nei, jeg skjønner det. Selv jeg ganske opptatt av rettskriving, og selv om jeg ikke alltid leser korrektur på mine egne innlegg, er det fryktelig irriterende med en haug ord som kunne vært riktige.

Jeg kopierte teksten fra en sang uten å tenke så mye igjennom det - så jeg er glad for at noen sa i fra :) Takk skal du ha!

Frida Kathrin sa...

Hvis det er deg på bildet, er du utrolig pen, og det var en fint bilde ;)

Annika sa...

Ja, det er meg :)
Takk skal du ha!

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive