søndag

Appelsinpiken.

I dag har jeg hatt kino-date med Johanne og mammaen hennes. Vi så Appelsinpiken, som er basert på en bok av Josten Gaarder. En fin bok, synes jeg. Filmen var egentlig... litt under midt på treet, men det var fint å gjøre noe annet og få noen andre inntrykk.

Ellers er det 1.mars, og lillesøster har bursdag på onsdag. I morgen skal jeg på bursdagsgavejakt sammen med Johanne, og jeg skal innom Libris. Mammutsalget starter i morgen!
Jeg har også begynt å strikke noen fargerike ullsokker.

2 kommentarer:

Blomst sa...

Boka er kjempefin, som så resten av bøkene hans.
Men jeg er redd filmen er dårlig.. Den fikk terningkast 2 av forskjellige anmeldere.

Caroline sa...

Var filmen bra??????
du måå svare ;D
..tihi..
Klem <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive