lørdag

Farvel til Februar.

Månedens høydepunkt: Februar har gått skrekkelig fort, så det må så absolutt være et høydepunkt. Ellers var det fint å ha pappa og Sandra her, og ikke minst: avslutte ekstremhvilen. Å få innviglet 30 minutters aktivitet var heller ikke så verst. I tillegg merker jeg at hodet er klarere og at kroppen orker mer. Sakte men sikkert ser jeg noen fremskritt, og hvis ikke det er høydepunkt nok, så vet ikke jeg. Dessuten har det vært kjempefint å bli kjent med Johanne, og å møte Mia igjen.

Månedens nedtur: Det har vært veldig mange vonde dager, det er ikke å komme bort fra.

BRATING denne måneden: Bli kjent med Johanne, møte Mia, få være i mer aktivitet, ta solarium, gå tur i skogen, shoppe, møte pappa og lillesøster og sånne ting.

CRAPTING denne måneden: Åh, nei, det orker jeg ikke å fortelle engang. Gnagsårene mine må i alle fall være en av dem.

Beste shopping: Hm. Musikk, kanskje.

Verste shopping: Tja.

Nye uttrykk: Det er ganske mange. Jeg har begynt å snakke "tulle - østlending." Det er fryktelig irriterende.

Jeg er hekta på: Dukstryking og puslespill.

Jeg spyr av: Frisubin, mandager og grandiosa til kveldsmat.

Jeg er forelsket i: Strykejernet.

Månedens drittsekk: Elefantstemmen.

Angrer på: aner ikke.

Og ellers?
JEG SKAL HJEM PÅ ONSDAG !!!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive